teisipäev, 5. juuni 2007

Saaremaa reisi ajakavast täpsemalt

Ekskursioon Saaremaa ökoseebi talusse ja pilvelambasse toimub 29.juunil
8.15 praamiga läheme ja tuleme 17.30 (NB! uus graafik ! ) Sõitu alustame ühiselt Käinast - kes mujalt tulevad siis võib tulla ühisesse alguspunkti või otse laevale. Kellaaeg Käinasse kogunemiseks täpsustub hiljem.
  • Reisil on plaanis peatuda ka ühiseks lõunasöögiks uues restoranis Saaremaa Mahe Köök, kus pakutakse meile mahelambalihast suppi, kohapeal küpsetatud teraleiba ja mahevõid ning shokolaadikooki. Lõunasöögi maksumus on 86.- (NB! kes oma moonakotiga plaanib läbi ajada või lapsele eraldi lõunat ei telli- andku aegsasti teada,et grupitellimusse õige arv saaks!!!)
    Lisaks eksootilisele elamusele ning päeva ainsale söögikorrale, on see väga temaatiline ja ülimaitsev vahepala ökoseebi ja villavabriku vahepeal :)

nimekirjas on hetkel järgmised "pereringikad" ja "hatused":
Meeli
Ave-Marii koos tädiga
Jaana ja Bert
Marika
Marianne ja Maria

Karina
Kaili
Marge ja Tormi
Inga
Piret
Katre ja Erik

Praeguse seisuga nimekirjas kindlate tulijatena 13 suuremat ja 3 pisemat inimest. Bussis on 14 kohta aga loodetavasti saavad paar pisemat süles pareminigi sõidetud kui eraldi rihmadeta bussiistmel :) Häid lambaid mahtuvat palju ühte lauta, usume et ka kogu ringirahvas reisi vastu peab!

7 kommentaari:

Jansa ütles ...

Ma saan aru, et see on ühe päevane reis. Kui kiiresti on vaja teada anda, et on soov tulla? Ma nimelt hetkel ei tea, kuidas mul külalistega siin lood on sellel ajal. Mul järgmisel päeval sünnipäev :)
Äkki on mul õde siin, siis tuleksin temaga koos - kas nii võib?

Meeli ütles ...

ühe päevane jah ning õe võib ikka kaasa võtta - kui gruppi 10 inimest saame siis on seebikoolitus 20% odavam pealekauba. koolitus ja villavabriku ekskursioon on juba broneeritud, praegu oleks inimeste arv vajalik , et teada mitmekohalist transporti tellida

Jansa ütles ...

Ma hetkel ei oska midagi tarka tuleku kohta öelda, sest ei tea, kuidas sellel ajal lood on. Pean uurima ja mõned kõned tegema. :)
Sellisel juhul kui ma tulemas olen, siis võtaksin oma väikemehe ka kaase, suurema kohta ka ei oska midagi öelda - kas see on võimalik? Väiksema tarvis pean ma ka käru kaasa vedama, sest tal see käimine üsna vaevaline veel (pole eriti suur).

Meeli ütles ...

kõik variandid on mõeldavad aga kohtade arvu bussi tellimiseks tahaks reedeks teada saada :)

Jansa ütles ...

Ma siis tulen ka Saaremaale ja võtan kaasa oma õe Marika ja väikemehe Berti. Nagu ma juba enne mainisin, siis Berti jaoks oleks vaja kaasa võtta käru.Loodan, et see ikka mahub kuhugi ära. Kas sina tuled ise ka lastega või jäävad koju?

Anonüümne ütles ...

Minuga tuleks ka üks inimene veel kaasa,ei tea kas oleks veel ruumi?
Ave-Marii

Meeli ütles ...

on ikka, tulgu pealegi, panen siis tänases hatuste ringis sulle 2 kohta ja jaanale 3 kohta kirja, vankri-asi selgub aga juba bussijuhiga rääkides (et mitmekohaline ja kas pakiruum on või kuhu vankreid panna saaks)